Saturday, February 3, 2007

به عینه ثابت شده که من کنترل چی خوبی هستم واین از آنجا نشات میگیرد که تمام گازها نشت می کنند به سمت من با این فرض که خوب نشت کردن برای ما یک جور ادای دین است همانطور که برای صادق هدایت آنهم در این سالهای بلوا این ناهماهنگی بین اعضا وجوارح من هم لابد یک جور نشتی ست بس که من آدمی هستم مشتی که دو تیریپ را استیریپ تیز کرده ام وهنوز که هنوز می باشد اینجا نشسته ام درحالی که از پشت سرخطاب می آید میزت بیش از آنکه باید وشاید شلوغ است وپلوغ زیرا هنوز به بلوغ نرسیده ام چه از لحاظ جنسی ویا جسمی یا شاید هیچ کدام یا هرسه پس لابد فکر هم این وسط نقشی بازی میکند همانقدرکه ماتحت تاثیر
شاید جوابش این باشد که ریزه میزه ها هنوز می توانند ناخوانا باقی بمانند درست مثل انجمن متفاوت ها یعنی همان واو برای وقتی که خواهرت رابا مادرت یکی می کنند

No comments:

Powered By Blogger