Thursday, June 14, 2007

ما با شکوهیم که شکوه سر نمی دهیم ما همه در یک صف ایم ما جزای انیم ما سزای لیوانی آب ایم که باید سربه سر در یک ساعت مقررتخلیه شویم در چاه مستراح ما منشورمان را خودمان امضا میکنیم ما گردن آویز ظل آفتابیم ما گروه خونی مان مثبت ما گروه خونی مان منفی ما اوباشیم ما اراذلیم ما رذایلیم ما زل می زنیم به ساعتهای دیواری و وقت میکشیم در محفظه های کاری و کارت می زنیم و کارد می زنیم و خونمان را قطره قطره از قطره چکان شیشه های بلک اند وایت و اسکای و سگی و کشمشی و طبی و صنعتی تخلیه می کنیم در لیوان های یک بار مصرف ما همان چیزی هستیم که زیر پوستمان شروع به دویدن می کند ما گوشت ایم ما پوست ایم ما استخوان ایم ما ماشینیم آنچنان که 206 و زانتیا و 405 و پیکان که هر آن ممکن است آتش بگیریم و یا بالاتر ازحد مجاز در شاهراهی چپ وچوله شویم ما روپا ییم ما دی وی دی های بی پرده ی قاچاق ایم ما چاق ایم ما لاغریم ما چاق و لاغریم ما زباله دان تاریخیم ما طوسآبی های روشن ایم ما حافظه های آکنده از مستهجنیم ما ویژگی های زیر پل توانیر و کریم خان ایم ما در پارک نکردن ها دانشجویانی فراترازجنسیت ایم ما تجسم مجسم ایم ما آزادیم ما 7دولت ایم ما 7تیرایم ما اجناسیم ما جناسیم ما ردیفیم ما قافیه باخته ایم ما فرار مغزهائیم ما قرار جسم هائیم ما فاکرایم ما کافریم ما کافه ایم ما الیم ما بلیم ما میز اشغالیم ما هیزآشغالیم ما میراییم ما لبخندی ماسیده بر صورتیم ما آماس تورم ایم ما جویای مهرایم ما جویای نام ایم ما ما ما گاویم

No comments:

Powered By Blogger

Blog Archive