Monday, June 18, 2007

مام زمین را عاشقانه دوست دارم
وقتی که به اندازه ی 5،9 ریشتر هم که شده آنقدر احساس دارد
که هر کس و ناکسی را نتوانند به هر قیمتی که شده در آن زور چپان کنند

No comments:

Powered By Blogger

Blog Archive