Monday, May 14, 2007


زانوانم در کشکک لق لق می زنند وچشمانم در حدقه له له

انگاربه پیسی خورده باشم و تشتک از سرم پرانده باشند

می خواهم همچون نوشابه ای گازدار نشت کنم در درونتان

وبا هر آروغی که می زنید صادقانه هدایت شوم به سمت تخت خوابتان

No comments:

Powered By Blogger

Blog Archive