Thursday, May 31, 2007

سپید جادو کرده باشید یا سیاه
و پای استدلالتان چوبی باشد یا با عصا
سخت در اشنتباهید اگر فکر می کنید ما به ضرب و زور کفش هایتان که از قضا هر دوپشت بازاست گول ظواهرتان را می خوریم که هر دو از آخورخوردن را خوب بلدید بس که راحت طلبید و حال و حوصله ندارید که پاشنه ی کفش هایتان را ور بکشید و هر دومستمسک تان مفت خوری ست چه سبزی اسکناس هایتان حتی اگر شده با آرم آن یکی مفت خور جلوی چشمانتان را گرفته باشد و از کیسه ی خلیفه ببخشید و چه مستمسک تان تاریخ باشد و گیرم در این وسط فقط زمان را از دست داده باشید که اگر آن لاستیک به سرها به 1400 نفر و ائمه شان می نازیدند شما از کلانتان بگیر تا خردتان به تاج و تخت 2500 ساله ی حکمروایی تان می نازید تا تو که آنقدرها هم پیشینه نداری و فوق فوق اش یک ترجیع بند کمونیست است که در دهانت چپانده اند و یک هدفون، آنقدر خاطره از حفظ نیستی که به دو هفته پیش می نازی و قد علم می کنی که به 110 پیشنهاد رشوه ی 160 هزار تومانی داده ای که آنهم خودش آبستن دست نشانده های حوزه های دیگر است و به جای اینکه تنها به کفشهایت اکتفا کنی که یک در میان بندهایش را نارنجی و رنگ دیگر به پا می کنی و ما مجبور باشیم به دیگران مدام جواب پس بدهیم که تو خودت هم گی نیستی و فقط این از سر سادگی ات است که که با دو قوطی ناقابل آنقدر از خود بی خود می شوی که حاضر هستی در جمع آن کسانی که به خاطر تو شهادت داده اند انواع و اقسام جک و جنده ها را در پشت باربند وانت باری که تنها ادعای خریدنش را در سر داری به آغوش بکشی که بعدها در سر ما بکوبی که پدر بزرگ ها همه دچار آلزایمرند و می شود از همین حربه استفاده کرد و همه را در آغوش گرفت حتی اگر شده با چادر به سر کردن
ولی این را بدان و آگاه باش که من یکی برای یک بار هم که شده راست کرده ام که از آن ها نباشم که برایت شل کن و سفت کن در آورده اند و همه ی آن بدهی را هم که تا به حال از سر ندانم کاری بالا آورده ام تا پنج شنبه ی دیگر که آفتابی شوی، لای سر
رسیدت دوباره از نو بالا خواهم آورد

No comments:

Powered By Blogger

Blog Archive